Volleybal

Bij Sportvereniging LEF kun je terecht voor verschillende sporten, waaronder volleybal. De volleybalteams trainen wekelijks één keer in het MFC ‘De Opsteker’ in Nieuwlande. We nemen met alle teams deel in de Knapper volleybalcompetitie. Dit is een regionale competitie voor recreatievolleybal in en om Hoogeveen. De wedstrijden worden doordeweeks, ’s avonds, gespeeld en veelal tijdens de trainingsuren. Op het moment dat dit geschreven is, zijn er 5 volleybalteams, waaronder 1 herenteam en 4 damesteams. We spelen met de nadruk op sportiviteit, maar hebben het ook graag gezellig. Het jongste damesteam bestaat sinds 2016 en bestaat in zijn geheel uit dames tussen de 14 en 20 jaar. Dit team is onze nieuwste aanwinst en daar zijn we erg trots op. Ook deze meiden spelen mee in de Knapper competitie.

Op de website van de Knapper competitie zijn onze resultaten te volgen:
www.knapper-competitie.nl

De trainingstijden van de verschillende teams zijn als volgt:

Maandag 20.30 uur Heren
Woensdag 20.30 uur Dames LEF 1
Donderdag 19.30 uur Dames LEF 4
Donderdag 20.30 uur Dames LEF 2 en Dames LEF 3

VOLLEYBALLERS GEZOCHT……….!!!!

Het herenvolleybalteam van de Sportvereniging LEF Nieuwlande is op zoek naar nieuwe sportieve leden. Door een terugloop van het ledental wordt het voor ons steeds moeilijker om ons team in stand te kunnen houden. Wij slaan elke maandagavond om 20:30 uur gezellig samen een balletje in het MFC en draaien mee in de Knapper competitie. In deze competitie wordt recreatief volleybal gespeeld in Hoogeveen en omstreken. Dat betekent dat er gedurende het sportseizoen ook regelmatig een wedstrijdje gespeeld wordt tegen teams uit de regio.

Vind jij het leuk om te volleyballen en heb je de maandagavonden nog vrij? Kom dan gerust eens langs tijdens onze training. Misschien ben je zelf geen volleyballer, maar ken je wel iemand in je omgeving die het leuk vindt, vraag dan vooral eens om je heen. Iedereen is welkom.

Voor meer informatie kun je contact met ons opnemen. De contactpersoon voor volleybal is Lia van den Berg telefoon: 06-30199845.

Volleybal training